Stap voor stap verbeteren

z023

Vandaag hebben wij, de AHOUD Devils en het Triavium, weer enkele belangrijke verbeteringen gerealiseerd. Stap voor stap komen we dichter bij één van onze doelstellingen; het publiek op de vrijdagavonden vermaken met een heerlijke pot ijshockey in een van de allermooiste ijsbanen van Nederland. Het team van de Devils is ook al bijzonder goed bezig tijdens de oefencampagne en maakt zich op voor de start van de Bekercompetitie.

Wedstrijdaankondigingenbord

In samenwerking met sponsor Stunnenberg uit Elst is het prachtige wedstrijdaankondigingenbord vernieuwd en beter gepositioneerd in de voortuin van het Triavium. Wie nu langs het Triavium rijdt, kan er niet meer omheen. De eerste thuiswedstrijd van de AHOUD Devils vindt op vrijdag 7 oktober plaats en natuurlijk zullen we voor die tijd de komende thuiswedstrijden publiceren. Het beplakken was nog wel een lastige klus, maar daar krijgen we wel meer handigheid in.

z025

Het Triavium

Dat het Triavium goed bezig is en bovendien uitstekend samenwerkt met de AHOUD Devils blijkt uit een heel scala van aanpassingen. Om het meest in het oog springende onderdeel eruit te halen; er zijn aan de lange zijden van de ijshockeybaan twee nieuwe scoreborden opgehangen. Maar naast de complete opfrisbeurt door onze eigen AHOUD Schilders, zijn er tal van verbeteringen aangepast. De strafbanken hebben nieuwe deurtjes gekregen, de gangverlichting is verbeterd, de geluidsinstallatie en sfeerverlichting op de ijshockeybaan zijn fantastisch goed geworden, de glasboarding voor de officialbench is voorzien van spreekgaten, we hebben nu al kerstbomen en de VIP wordt aangekleed in ijshockeysferen.

Nog mooier is dat er onderzocht wordt hoe de open ruimtes tussen de groene stalen kolommen gedicht kan worden om de temperatuur tijdens ijshockeywedstrijden behaaglijker te krijgen. Het zal dit keer niet alleen bij praten blijven. Voor de jeugd wordt er op korte termijn een shooting range aangelegd. Al met al hele belangrijke ontwikkelingen voor ons allemaal.

zo26

Man of the Match verkiezing

We kennen al vele jaren de Man of the Match verkiezing direct na afloop van de thuiswedstrijden van het BeNe-League team. We zijn in onderhandelingen met een partner om hiervoor een nieuw concept te bedenken. Hierbij is de hoofddoelstelling om het publiek er nauw bij te betrekken. Wat het precies wordt, hopen we voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen de Red Eagles ‘s-Hertogenbosch bekend te maken.

De afgelopen jaren waren achtereenvolgens Café Old Dutch, het Triavium en de laatste drie jaar Bagels & Beans de sponsoren. De huidige plannen gaan veel verder en daarvoor zoeken we nog een grotere sponsor om de Man of the Match tot een echt succes te maken. We zullen de interesse polsen bij onze huidige sponsoren, zij krijgen voorrang, maar we kunnen ook extern de markt opgaan. We laten ons graag verrassen en zien de reacties graag tegemoet. Het doel is dat wij de winnende speler, de winnende supporter en de altijd winnende sponsor samen op het ijs krijgen.

Een andere langgekoesterde droom komt wel uit. Tijdens de thuiswedstrijden van NEC zal onze eerstvolgende thuiswedstrijd op de lichtkrant van de LED-Walls in het Goffert stadion gepubliceerd worden. Daar kijken toch snel 12.000 sportlliefhebbers naar. Ook onze website www.nijmegendevils.nl en de verkoop van seizoenkaarten zullen op 25 september thuis tegen Willem II worden gepromoot. Als dat geen mooie publiciteit is, weet ik het ook niet meer.

Kortom, stap voor stap realiseren we een hele rij verbeteringen om nog beter te kunnen genieten van onze geliefde ijshockeysport. Samen maken we er een gedenkwaardig nieuw seizoen van.

Door Wout van der Hoef