Devils formeert Marketing en Events team

Z001

V.l.n.r. Jeannine Sok, Niki Grim, Danielle van Raaij, Hans Cleijne en Mardjam Mohammadi.

De AHOUD Devils heeft met ingang van dit seizoen een eigen Marketing en Events team. In de steeds verder groeiende organisatie heeft Commercieel Manager Hans Cleijne een volgende stap gezet. Zijn team bestaat uit Jeannine Sok, Danielle van Raaij, Niki Grim en Mardjan Mohammadi.

In de afgelopen seizoenen werd het takenpakket te uitgebreid voor één persoon. Op zoek naar versterking werd het afgelopen seizoen al de geroutineerde Jeannine Sok, eigenaresse van SOK Organisatie en Communicatie, binnen de club gehaald.

Dit jaar is een team met drie nieuwe, enthousiaste en barstensvol ideeën zittende vrouwen uitgebreid en heeft het daardoor meer body en daadkracht gekregen. Mardjan Mohammadi, partner van Derrick Kraan, de eigenaar van Winner Sport Equipment, heeft veel ervaring met het organiseren van events. Niki Grim, de vriendin van ijshockeyer Dylan Kost, werkzaam bij de stichting OPTIMUS primair onderwijs, is zeer betrokken bij de Devils en staat te popelen om zich voor de club in te zetten. Danielle van Raaij is afgestudeerd in communicatie en marketing en gaat haar theorie in de praktijk een vervolg geven.

Waar gaat dit team, zichzelf al gekscherend Hans’ Angels genoemd, zich het komende jaar mee bezighouden?
In grote lijnen bestaan hun taken uit het organiseren van evenementen in de businessclub, acties voor een aantal maatschappelijke partners, evenementen rondom het team en supporters en tijdens thuiswedstrijden van de Devils optreden als gastvrouwen.

Wat zijn zoal de plannen voor dit seizoen?

  • Seizoen opening
  • Ladiesnight i.c.m. ‘Ruby and Rose’
  • Winter barbecue
  • Businessevents (koken en een DEL wedstrijd bezoeken)
  • ‘Only for Men’ avond
  • Slotfeest